Usluge

Fantom-Chip-Tuning

Chip tuning je najbrži, najjednostavniji,najsigurniji i naravno najjeftiniji postupak kojim možete vašem ljubimcu da podarite još dodatne snage. Zavisno od vrste motora (dizel,benzin,turbo dizel,turbo benzin) varira učinkovitost chip tuninga.Turbo motori (dizeli i benzinci) imaju najveći stepen poboljšanja performansi i on je otprilke 25% dok obični atmosferski motori imaju oko 10%. Pored navedenog, metodom chip tuninga se smanjuje i potrošnja goriva automobila do 1l/100 km . Više o chiptuning-u možete pročitati ovde.

Uklanjanje DPF modula

Zapušen DPF ?

Naša preporuka je fizičko uklanjanje DPF filtera iz izduvnog sistema automobila. Ova operacija zahteva i zamenu originalnog softvera motornog kompjutera, softverom koji ne zahteva informacije sa senzora DPF-a, kako bi motor radio ispravno. Na ovaj način problem se rešava zauvek . Više o DPF-u možete pronaći ovde.

egr ventil

Uklanjanje EGR modula .

Ova vrsta ventila koristi se u automobilima na benzin i na dizel. On radi tako da deo ispušnih plinova iz motora preusmerava natrag na cilindre u motoru, na ponovno sagorevanje, u cilju smanjivanja emisije gasova, to je u osnovi funkcija EGR ventila. Glavni problem ovog koncepta je tendencija da blokira efikasno funkcionisanje. Softverski uklanjanje dozvolice da zatvorite EGR ventil sve vreme izbegavajuci ostale probleme. Više informacija o radu EGR-a možete pronaći ovde.

swirl-flaps

Uklanjanje Flaps modula .

Znajući da neki automobili imaju problem sa krilcima (FLAPS) i najčesće je zamena modula jako skupa naročito u VAG grupi automobila, otvorili smo mogućnost da  jednostavno odstranimo krilca (FLAPS) diskonektujući ih softverskim programiranjem, popravljajući tako problem za razne vrste automobila…

Popravka-motornih-racunara

Motorni računar, motorni kompjuter ECU (ECU – electronic control unit) je mikroprocesorski sistem koji potpuno upravlja radom motora. Sastoji se od ulazne jedinice koja prikuplja ulazne vrednosti kao sto je: temperatura motora, temperatura ulaznog vazduha, broj obrtaja motora, zapremina ili masa usisanog vazduha, brzina vozila, sastav izduvnih gasova, opterećenje motora i mnoge druge. Prikupljeni podaci se u AD konvertorima pretvaraju u digitalne vrednosti . Mikroprocesor obradjuje primljene vrednosti i na osnovu njih odredjuje izlazne parametre kao sto su: vreme otvaranja brizgaljki (količina goriva), ugao paljenja itd. Podaci se ažuriraju i obrađuju i po nekoliko desetina puta u sekundi. Vrednosti se iz digitalnog oblika pretvaraju u analogni, pojačavaju i vode na izlazne pinove računara a odatle na izvršne elemente (brizgaljke, bobine, koračne motore itd).

Servis Fantom vrši popravku motornog kompjutera (motorni računar) na vašem vozilu, uz garanciju na rad.

dijagnostika vozila

Detekcija kvara je nezamisliva bez pomoći dijagnostičkih uređaja koji preuzimaju podatke iz računara vozila. Upotreba kompjuterske dijagnostike, poznavanje rada vozila i pojedinih komponenti uz nezaobilazno iskustvo, predstavljaju ključ uspeha pronalaska i otklanjanja kvara na automobilu.

Kompjuterska dijagnostika se koristi u slučajevima kada nam računar na vozilu signalizira kvar, neispravnost nekog dela ili celog sistema. Najčešće je to upaljena narandžasta lampica sa simbolom motora ili natpis „Check Engine“ na instrument tabli. Upozorenje koje nam kompjuter signalizira ne daje detalje o problemu. Jedino obučeni operateri uz pomoć kompjuterske dijagnostike mogu dati precizan odgovor koji je uzrok problema.

Auto centar Fantom je opremljen najsavremenijom dijagnostikom u cilju otklanjanja svih kvarova na vašem vozilu.

redovni-servisi

Redovno održavanje je o izuzetnog značaja za održavanje vašeg vozila u dobrom stanju. Proizvođači vozila propisuju redovne servisne intervale preventivne zamene pojedinih delova i tečnosti, najčešće prema kilometraži vozila. Preventivno održavanje je najbolji način da sprečite nastajanja problema i da održite vaše vozilo u optimalnom stanju.

Mali servis:

ervisni intervali su propisani od strane proizvođača vozila i mogu da variraju od modela vozila, viskoziteta ulja, vrste goriva. Najčešće je to period od 5.000-15.000 km. Novija vozila prikazuju krajnji rok za sledeći servis na instrument tabli. Ne treba zaboraviti da motorno ulje gubi svojstva tokom vremena pa je preporučljivo da se promeni najmanje jednom godišnje.

Mali servis podrazumeva:

  • zamena motornog ulja
  • zamena filtera motornog ulja
  • poništavanje servisnog intervala (na vozilima koja imaju pokazivač servisnog intervala)
  • zamena filtera vazduha motora
  • zamena filtera vazduha kabine (polen filtera)
  • zamena filtera goriva
  • Provera nivoa kočione tečnosti i dopuna po potrebi
  • Provera nivoa rashladne tečnosti i dopuna po potrebi

Veliki servis :

Periodični servis pri kojem se menja set zupčastog kaiša naziva se “veliki servis”. Istrošenost zupčastog kaiša pa samim tim i njegova pouzdanost se ne mogu izmeriti pouzdanim metodama. Iz tog razloga predviđen je period za zamenu zupčastog kaiša i svih delova koji čine sistem zupčenja. Jedino u tom slučaju možemo garantovati za period do sledeće zamene. Veliki servis se radi svakih 60-80,000 km ili 5-6 godina u slučaju da prelazite manje kilometraže.

Veliki servis podrazumeva sledeće:

  • Zamena zupčastog kaiša,
  • Zamena rolera,
  • Zamena španera,
  • Zamena ostalih delova seta zupčenja,
  • Zamena vodene pumpe (ako je u sistemu zupčenja).
  • Provera…